Administratief medewerker provinciale raad Vlaams-Brabant en Brussel-Hoofdstad

Wil je deel uitmaken van een organisatie met een belangrijke maatschappelijke missie?

Heb je een (post)graduaat of bachelorsdiploma behaald en/of een professionele ervaring in een administratieve omgeving? 

Wij zoeken een enthousiast administratief medewerker om het dynamische team van provinciale medewerkers te versterken. 

Over ons

De Orde van Architecten, een publiekrechtelijke rechtspersoon opgericht bij wet van 26 juni 1963, heeft een tweeledige missie. Enerzijds reguleren we het beroep van architect door het opstellen van reglementen met betrekking tot het beroep van architect, en anderzijds handhaven we de naleving ervan. Onze rol is cruciaal om ervoor te zorgen dat architecten in België hun beroep plichtsgetrouw en op verantwoorde wijze uitoefenen.

Functieomschrijving

Deze functie omvat een divers en gevarieerd takenpakket met betrekking tot het architectenberoep in België en de werking van de Orde van Architecten. Als administratief medewerker vervul je een essentiële rol bij het ondersteunen van de werkzaamheden van de provinciale raden. 

Concreet zal je een bestaand team van de provinciale raad van Vlaams-Brabant & Brussel versterken en ben je bereid om bij te springen in de andere provinciale raden in Vlaanderen.

Wat houdt deze functie in?

In de rol van administratief medewerker sta je een provinciale Raad bij doordat …

… je meewerkt aan de zittingen binnen de provinciale raad. De voornaamste taken hierbij zijn: 

  • voorbereiden van de zittingen;
  • voorbereiden en samenvatten van dossiers ter voorbereiding van de zitting; 
  • notuleren van besprekingen en genomen beslissingen tijdens de zitting;
  • uitvoering geven aan beslissingen en opstellen van briefwisseling;
  • plannen van afspraken voor de controle van de stages.

… je de architectendossiers beheert en de volgende gangbare taken opneemt:

  • monitoring van het document management systeem en de data correct verwerken in functie van de genomen beslissingen;
  • inventariseren van een stage- en architectendossier in overeenstemming met de procedure van de provinciale raad;
  • bijhouden van stage- en architectendossiers in het document management systeem.

... je de genodigden (stagiairs, architecten, mandatarissen…) onthaalt en hen op vlotte en correcte wijze informeert, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail.

… je incidenteel bijdraagt aan de organisatie van evenementen.

Wat we van jou verwachten?

Binnen de uitvoering van je takenpakket wordt een uitstekende beheersing van het Nederlands (mondeling en schriftelijk) verwacht en heb je noties van het Frans en Engels. Verder rekenen we op een goede beheersing van MS Office (Word, Excel, Outlook en Teams) en de bereidheid om nieuwe softwaretoepassingen aan te leren. 

Voorts blink je uit in leergierigheid en kan je dankzij je gedrevenheid vlot nieuwe materie absorberen. Daarbij werk je heel nauwgezet en ben je sterk in plannen en organiseren. Ten slotte, ben je sociaalvaardig, een zelfstandige werker maar ook een echte teamplayer.

Heb je een eerste werkervaring als dossierbeheerder of administratief medewerker dan is dit een plus, maar ook schoolverlaters met de juiste instelling, motivatie en verantwoordelijkheidsgevoel komen in aanmerking.

Ons aanbod

We bieden het volgende aan:

  • contract van onbepaalde duur in een voltijds regime van 38u per week;
  • marktconforme verloning met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (maaltijdcheques van 8 euro, hospitalisatie- en groepsverzekering, cadeaucheques, ecocheques,…)
  • glijdende werkuren en mogelijkheid tot telewerken;
  • aandacht voor opleiding, bijscholing en persoonlijke ontwikkeling;
  • vlotte bereikbaarheid met het openbaar vervoer;
  • gratis woon-werkverkeer met het openbaar vervoer;
  • een boeiende, polyvalente functie met ruime verantwoordelijkheden, gevarieerde contacten en een ruime autonomie;
  • een samenwerking met enthousiaste collega’s.

Plaats van tewerkstelling

Deze functie oefen je hoofdzakelijk uit in ons kantoor te: Akenkaai 51A, 1000 Brussel. Je bent bereid je sporadisch te verplaatsen naar de andere vestigingen. 

Interesse?

Stuur jouw sollicitatie (motivatiebrief, cv en kopie van je diploma) per brief naar Havenlaan 86c bus 101 te 1000 Brussel t.a.v. de verantwoordelijke Human Resources, mevr. Katrien Bal of via e-mail naar personeelszaken.vroa@ordevanarchitecten.be.

Laatste aanpassing: .